close
02191306000
mob-menu

کاهش تولید فولاد چین در فصل جدید!

۱۴۰۲ ۰۲ ۲۳

۰ دیدگاه

1 دقیقه

1 نفر پسندیدند

مطلب مفیدی بود

چاپ مطلب

اشتراک گذاری مطلب

به گزارش میهن فولاد مهام ، استان هیی که بزرگترین تولید کننده فولاد خام کشور چین است ، در سه ماه اول سال 2023 با افزایش 21 درصدی بالاترین رشد تولید را دراین کشور داشت است به طوری که مقدار تولید به 57 میلیون تن دراین فصل رسید درحالی که سال گذشته (2022) درهمین فصل مقدار تولید 47 میلیون تن بوده است. درواقع در هفت استان تولید کننده فولاد کشور چین ، 6 درصد افزایش تولید نسبت به سه ماه اول سال گذشته داشته اند که دولت چین را بابت تضمین کیفیت تولید نگران کرده است. براساس گزارشات کل تولید فولاد خام چین در سال گذشته 20 میلیون تن بوده است.
گفته شده اخیرا مقامات فعال در صنعت فولاد کشور چین خواستار کاهش تولید فولاد و تمرکز بر کیفیت محصولات هستند به طوری که اخطاریه هایی به شرکت های تولید کننده ارسال کرده و دستور کنترل تولید و افزایش کیفیت را صادر کرده اند که نتیجه این امر نزول قابل توجه قیمت فولاد در بازار چین شده است.
طبق گزارشات میهن فولاد مهام ، مقامات کارخانجات تولید فولاد در چین در صدد تدوین برنامه تولیدی جهت کنترل مقدار تولید در فصل جاری هستند به طوری که با کاهش تولید افزایش کیفیت را مشاهده کنیم زیرا با مشاهده گزارشات فصل گذشته ،افزایش تولید و افزایش قیمت تقاضا را به شدت کاهش داده و شرکت های تولید کننده فولاد وارد مرحله زیان دهی شده اند.
پیش بینی میشود با کاهش تولید در فصل جاری ، عرضه وتقاضا در بازار صنعت فولاد متعادل شود و درنتیجه محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب را مشاهده کنیم.

بخش های مرتبط:

۰نظر ارسال شده است

نظر خود را در مورد مطلب کاهش تولید فولاد چین در فصل جدید! بنویسید