close
02191306000
mob-menu

جشن سالروز میهن فولاد

۱۴۰۲ ۰۵ ۰۹

۰ دیدگاه

1 دقیقه

1 نفر پسندیدند

نگاهی به تاریخچه مجموعه از زبان امید حنایی، مدیرعامل میهن فولاد:

مطلب مفیدی بود

چاپ مطلب

اشتراک گذاری مطلب

در پانزدهم تیرماه سال یک هزار و چهارصد و دو خورشیدی جشن سالروز میهن فولاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی میهن فولاد ، درروز پانزدهم تیرماه، اعضای خانواده میهن فولاد گرد هم آمده تا به مناسبت بیست و چهارمین سالگرد تاسیس میهن فولاد لحظات خوشی را بسازند. که طی این مراسم اهدافی همچون : آشنایی بیشتر کارمندان بایکدیگر و ایجاد روابط دوستانه،بازی های گروهی جهت تکمیل مفهوم تیم ورک ،اهدای جوایز و یادگاری جهت ایجاد انگیزه ،رونمایی از سایت جدید جهت آشنایی با قابلیت های جدیدی که درسایت پیاده شده و ….. دنبال شد.

نگاهی به تاریخچه مجموعه از زبان امید حنایی، مدیرعامل میهن فولاد:

در ابتدای ماجرا میهن فولاد فقط در حوزه قالب سازی فعالیت داشت . از نظر تجهیزاتی درآن زمان که دستگاه cnc نبود،در مجموعه از چند دستگاه اسپارک، چنددستگاه فرز و چند دریل عمودی ….برای آماده سازی قالب های صنعتی استفاده میکردند.

بعد از گذشت مدتی ، براثر حادثه ی آتش سوزی (با توجه به نفتی بودن دستگاه ها) کل قالبسازی در آتش سوخت، اما با این حال با گذر از خسارات پیش آمده، مجموعه فعالیت خودرا با یک تفاوت از سر گرفت.
اینبار علاوه بر قالبسازی ، بخش فروش فولاد نیز به میهن فولاد اضافه شد ،چون یکی از نیاز های اساسی که در آن زمان در کنار قالبسازی حس میشد، وجود فولاد بود. علاوه براین، گرفتن تمامی تجهیزات سوخته در آن زمان کاردشواری بود بنابراین فضای کارگاه را به دوقسمت کرده و نیمی از آن در بخش فروش فولاد فعال شد. که از آن زمان به بعد هردوی بخش ها در مسیر توسعه قرار گرفت. حدود ١۵ سال پیش حاج آقا حنایی(موسس میهن فولاد) تصمیم به توقف بخش قالبسازی گرفت زیرا قالب سازی یک کار بسیار دقیق است و لازمه گسترش آن حضور دائمی کارفرما و کنترل دقیق کار است و آقای حنایی هم خودشان بسیار روی مسئله دقت تاکید دارند.
بعد از حضور من و برادرم نوید حنایی ، با توجه به جوان تر بودن و قدرت ریسک بالاتری که داشتیم توانستیم کار را تا حد قابل قبولی گسترش بدهیم و مجموعه را وارد فضای سیستمی و مدرن کردیم که خداروشکر با توجه به برنامه ریزی های انجام شده درحال طی کردن مسیرگسترش و جلب رضایت بیشتر مشتریان عزیز و خدمات رسانی بهتر به آن ها هستیم میهن فولاد مهام با 24 سال تجربه درزمینه ی فولاد و قالب سازی و ٢٠ سال سابقه تخصصی درِ حوزه فولاد آلیاژی سهم وسیعی از اعتبار این بازار را در اختیار دارد.
این مجموعه با هدف جلب رضایت مشتریان گرامی ، به بررسی دقیق بازار داخلی و خارجی فولاد آلیاژی پرداخته و توانسته یکی از بهترین سیستم های فروش وارائه خدمت در این حوزه را پیاده سازی کند.
میهن فولاد مهام برای سهولتکار شما عزیزان در انتخاب محصول متناسب با حوزه کاریتان، اقدام به تشکیل واحد مشاوره کرده است. این واحد باحضور متخصصین با تجربه علمی و تجربی در حوزه قالب سازی و فولاد آلیاژی،آماده ارائه مشاوره فنی و مهندسی کاملا رایگان درخصوص انتخاب محصول مناسب،معرفی محصول جایگزین برای گرید های نایاب ،انتخاب فولادو روش مناسب برای ساخت قالب و …. به شما عزیزان میباشد.

بخش های مرتبط:

۰نظر ارسال شده است

نظر خود را در مورد مطلب جشن سالروز میهن فولاد بنویسید